فیلتر هوا خودرو فطرس مدل FFA_1669 مناسب برای پراید

معرفی محصول فیلتر هوای ماشین قطعه‌ای است کاربردی ،در مسیر ورود هوا به سیستم سوخت‌ رسانی خودرو (انژکتور یا کاربراتور […]

معرفی محصول

فیلتر هوای ماشین قطعه‌ای است کاربردی ،در مسیر ورود هوا به سیستم سوخت‌ رسانی خودرو (انژکتور یا کاربراتور ) که داخل محفظه مخصوص فیلتر ، نصب میگردد . همانند یک صافی عمل کرده و مانع ورود ذرات معلق و آلایندگی موجود در هوا به داخل موتور می شود.
فیلتر‌های نا‌مرغوب ، ارزان قیمت ، فاقد علامت و مشخصه استاندارد هستند و اصولا انتخاب مناسب و موفقی بشمار نمی‌آیند. فیلتر‌های نامرغوب از مواد اولیه نا‌مناسب تهیه می‌گردند که موجب ایجاد خسارت‌های جدی و هزینه‌های سنگین تعمیر موتور می‌شوند . فیل …

جزئیات محصول

سایر توضیحات

چه فاکتور هایی در تولید فیلتر هوا استاندارد باید رعایت شود ؟

استفاده از مواد اولیه مرغوب : مواد اصلی تشکیل دهنده فیلترهای هوا شامل کاغذ، قالب ، واشر لاستیکی و مواد پلی اورتان می باشد، بنابراین اولین شرط یک فیلتر استاندارد استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت است.

استفاده از مقدار کافی مواد در تولید فیلتر هوا :نکته بعدی به کار بردن مقدار کافی مواد در تولید فیلتر میباشد مثلا وزن مواد مصرفی از حد مجاز کمتر نباشد. فیلتر های هوای مناسب و استاندارد از کاغذ چین خورده کافی، فلز با قطر مناسب و درصد بالای مواد پلی یورتان باید برخوردار باشند.

نظارت دقیق بر تولید و بسته بودن کلیه درزهای کاغذ :نکته سوم نظارت دقیق بر تولید و بسته بودن کلیه درزهای کاغذ به طوری که هوا فقط از محل معین وارد و خارج شود و نیز عدم وجود حباب در مواد پلی اورتان می باشد که این امر به فیلتر ها ظاهری زیبا میبخشد.

خرید فیلتر هوا دارای نشان استاندارد : فیلتر های هوایی را خریداری کنید که دارای نشان استاندارد باشد. فیلتر هوا را قبل از نصب بررسی نمایید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.

توضیحات مدل خودرو

پراید (تمام مدل ها)

مناسب برای خودرو

پراید

سایپا پراید ۱۱۱

سایپا پراید ۱۳۱

سایپا پراید ۱۳۲

سایپا پراید ۱۴۱

سایپا پراید ۱۵۱ (وانت)

پراید X۱۰۰

پراید صبا

پراید نسیم

ویژگی‌های فیلتر هوا

مکعب مستطیل شکل

کالا های مرتبط