اسپری ضدعفونی کننده و خوشبوکننده بولزوان با رایحه دریا حجم 330 میلی لیتر

معرفی محصول اسپری خوشبوکننده‌ی «بولزوان» (Bullsone) مدل Saladding Aqua، یک محصول با طراحی بسیار ساده، کیفیت ساخت بالا و کاربری […]

معرفی محصول

اسپری خوشبوکننده‌ی «بولزوان» (Bullsone) مدل Saladding Aqua، یک محصول با طراحی بسیار ساده، کیفیت ساخت بالا و کاربری آسان است که از قیمت مناسبی ‌هم بهره می‌برد. این اسپری خوشبوکننده‌ی خودرو فشار بالا، با رایحه‌ی لطیف دریا تولیدشده است. این محصول در اصل برطرف‌کننده‌ی قارچ‌ها، میکروب‌ها و بوی نامطبوع از تمام قسمت‌های سیستم تهویه‌ی خودرو است. همچنین این مدل حاوی عصاره‌ی چای سبز برای خوشبو کردن محیط هم است. در نظر داشته باشید که بولزوان، در اصل یکی از نام‌ها تجاری شرکت OXY است که د …

جزئیات محصول

نوع خوشبوکننده

اسپری

سایر توضیحات

– اسپری با فشار بالا
– برطرف‌کننده‌ی قارچ‌ها، میکروب‌ها و بوی نامطبوع از تمام قسمت‌های سیستم تهویه‌ی خودرو
– حاوی عصاره‌ی چای سبز برای خوشبو کردن محیط
نحوه استفاده:
– قبل از استفاده ، دستمال کاغذی ، روکش صندلی ، مواد غذایی و هر چه که به صورت مستقیم با پوست در تماس است را از خودرو خارج کنید. محصول را در دریچه کولر / بخاری و دریچه های تهویه بیرونی ماشین استفاده کنید.
برای دریچه داخلی:
– نی همراه محصول را در نازل اسپری قرار دهید.
– آی سی بخاری را خاموش کنید . نی را تا جایی که امکان دارد داخل دریچه وارد کنید ، سپس به مدت ۱۰ تا ۱۵ ثانیه به صورت ممتد اسپری کنید.
– پس از اسپری کردن طبق دستورالعمل که در ادامه آمده، عملیات تهویه را انجام دهید.
برای دریچه های خارجی:
– آی سی بخاری را خاموش کنید. فن را تا بالاترین درجه روشن کنید. حالت تهویه را روی گردش با ورودی هوای خارج قرار دهید.
– محصول را در دریچه های هوای بیرونی که زیر برف پاک کن ها قرار دارند اسپری کنید. بر اساس نوع و مدل ماشین ممکن است محل دریچه ها متفاوت باشد. ( به مدت ۱۰ تا ۱۵ ثانیه اسپری کنید)
– پس از اسپری کردن طبق دستورالعمل که در ادامه آمده، عملیات تهویه را انجام دهید
– تهویه : موتور را روشن کرده و همه درها را باز بگذارید. فن را به حالت روشن در درجه ماکزیمم قرار دهید. جهت هوا را به سمت جلو ماشین تنظیم کنید. به مدت ۱۰ دقیقه عملیات تهویه را ادامه دهید. ( در طول مدت تهویه وارد خودرو نشوید ).

کالا های مرتبط