برچسب ستون وسط خودرو مدل BAR مناسب برای شاهین بسته 5 عددی

معرفی محصول یکی از نکات جالب توجه در خودرو شاهین مشکی نبودن ستون وسط درب ها است. این در حالی […]

معرفی محصول

یکی از نکات جالب توجه در خودرو شاهین مشکی نبودن ستون وسط درب ها است. این در حالی است که امروز در بسیاری از خودرو شاهد هستیم که به صورت پیش فرض ستون‌ها جهت هماهنگی بیشتر با شیشه خودرو به صورت کارخانه‌ای مشکی شده است. مشکی کردن ستون وسط کار ساده‌ای است اما متاسفانه در بازار خودرو ایران با عناوین مختلفی از جمله برچسب خارجی، پیانویی، ضد خش و … مبالغ بالایی تا حد یک میلیون تومان برای مشکی کردن ستون خودرو دریافت می‌شود.ما با تهیه برچسب مشکی براق برش خورده این کار را برای شما ساده …

جزئیات محصول

تعداد کالا در بسته

۵

مناسب برای خودرو

شاهین

اقلام همراه

کاردک نصب
ویدیو راهنمای نصب

سایر توضیحات

برای نصب این برچسب کافی است برچسب‌های را از روی محل خود جدا کرده و دقیقا مطابق موقعیت مشخص شده روی ستون خودرو نصب کنید. نصب این برچسب به دلیل برش خورده بودن و الگوی دقیق کار ساده‌ای است و هرکسی می‌تواند به راحتی آن را در منزل هم انجام دهد. برای نصب این برچسب‌ها تنها به یک آبپاش و یک دستمال پارچه‌ای نرم نیاز دارید. به کمک ویدیو راهنمای نصب و کاردک موجود در بسته به راحتی ستون‌های خودرو خود را مشکی کنید. در بسته ۵ عدد برچسب مشکی رنگ براق وجود دارد. چهار برچسب برای چهار درب خودرو و یک برچسب اضافی برای درب راننده جهت تست و آزمون و خطا که در صورت وجود مشکل می‌توانید از برچسب جایگزین این درب استفاده کنید.
برچسب براق همان برچسبی است که در بازار به اسم پیانویی هم به فروش می‌رسد. انتخاب نوع مات یا براق سلیقه ای است اما عموما رنگ براق به خودرو رنگ سفید و خصوصا در زمانی که شیشه ها هم دودی شوند، هماهنگی بیشتری دارد.

کالا های مرتبط