دستگاه دیاگ خودرو مدل دستگاه دیاگ AK02

معرفی محصول ویژگی ها و جزئیات کد خوان OBD2 طرح دستی کلاسیک، پلاگین و پخش، اسکن سریع و پاک کردن […]

معرفی محصول

ویژگی ها و جزئیات

کد خوان OBD2 طرح دستی کلاسیک، پلاگین و پخش، اسکن سریع و پاک کردن کدهای مشکل، استفاده بسیار آسان، حتی یک مبتدی می تواند از این واحد برای خواندن کد خطا استفاده کند، با تعریف نمایش کد روی صفحه، می توانید متوجه شوید که مشکل اینه و خودت ساده ها رو حل کن در پول و زمان صرفه جویی کنید.

سازگاری قدرتمند، اسکنر جهانی OBD2 روی اکثر خودروهای مستقر در ایالات متحده در سال 1996، 2000 خودروی مستقر در اتحادیه اروپا و آسیایی، وسایل نقلیه با تمام پروتکل های OBD2 CAN، …

جزئیات محصول

ابعاد

۱۸ سانتی‌متر

وزن

۱۸۱ کیلوگرم

ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی

عیب‌یابی انژکتور

عیب‌یابی موتور

کاربرد صنعتی

سایر توضیحات

ویژگی ها و جزئیات

کد خوان OBD۲ طرح دستی کلاسیک، پلاگین و پخش، اسکن سریع و پاک کردن کدهای مشکل، استفاده بسیار آسان، حتی یک مبتدی می تواند از این واحد برای خواندن کد خطا استفاده کند، با تعریف نمایش کد روی صفحه، می توانید متوجه شوید که مشکل اینه و خودت ساده ها رو حل کن در پول و زمان صرفه جویی کنید.

سازگاری قدرتمند، اسکنر جهانی OBD۲ روی اکثر خودروهای مستقر در ایالات متحده در سال ۱۹۹۶، ۲۰۰۰ خودروی مستقر در اتحادیه اروپا و آسیایی، وسایل نقلیه با تمام پروتکل های OBD۲ CAN، ISO۹۱۴۱، J۱۸۵۰ VPW، J۱۸۵۰ PWM، KWP۲۰۰۰ کار می کند.

ابزار مناسب تشخیص خودرو، با کلیک بر روی دکمه‌های VIN (شماره شناسه خودرو) و DTC برای بررسی سریع، می‌توانید به راحتی دلایل بررسی چراغ موتور را تعیین کنید. تست آمادگی مانیتور I/M را اجرا کنید، چراغ چک موتور را خاموش کنید، داده ها و کدهای فریم فریم را مشاهده کنید و تعاریف را نشان دهید، دمای مایع خنک کننده موتور را کنترل کنید.

اسکنر OBD II پیشرفته Akface AK-۰۲ یک صفحه نمایش LCD بزرگ (۱۲۸ در ۶۴ پیکسل) با نور پس زمینه سفید و تنظیم کنتراست تعبیه شده است که می توانید مستقیماً نتایج آزمایش را بخوانید. بدون نیاز به نصب باتری یا برنامه اضافی، مستقیماً از پورت پیوند داده OBDII در وسیله نقلیه شما با مصرف انرژی کم تغذیه می شود.

کارکرد آسان، مجهز به یک کابل ۲.۵ فوتی و سنگین به شما امکان می دهد تا به راحتی در تست تشخیصی بنشینید. ۴ دکمه لاستیکی که به خوبی پاسخ می دهند، دکمه بالا و پایین برای پیمایش منو، دکمه Enter و Exit امکان پیمایش به عقب و ورود به منو را می دهد. هر مشکل کیفیت در عرض ۲۴ ماه، فقط یک ایمیل برای من بفرستید در اسرع وقت برای شما حل خواهد شد.با تمام ماشینهای جدید کار میکند.

کالا های مرتبط