روغن موتور خودرو زادو مدل ULTRA EXTREME کد SAE 5W30-SN حجم 4 لیتر

معرفی محصول روغن موتورهای زادو ZADO با سطح کیفی SN با کارایی بسیار بالا با تکنولوژی تمام سنتتیک برای استفاده […]

معرفی محصول

روغن موتورهای زادو ZADO با سطح کیفی SN با کارایی بسیار بالا با تکنولوژی تمام سنتتیک برای استفاده در موتورهای با دور بسیار بالا تحت کارکرد در شرایط بسیارسخت فرموله شده است. روغن موتور زادو تحت لسیانس و فرمولاسیون انگلستان تولید می‌شود و با توجه به کیفیت بسیار بالای محصولات زادو علاوه بر نشان استاندارد ملی, توانسته است استاندارد CE اروپا, ایزو 9001, ایزو 14001, ایزو 18001بین المللی را نیز کسب نماید که بر روی محصول درج شده است. در تولید این روغن موتور از روغن های پایه سنتتیک گرو …

جزئیات محصول

شناسه کالا

حجم کالا

۴ لیتر

API

SN

سطح کیفیت

SN

سوخت مصرفی

بنزینی

گرانروی

۵W-۳۰

ویژگی‌های روغن موتور

ساخت تمام سنتتیک

شرایط نگهداری

در محیط تمیز , خشک و با دمای معتدل نگهداری گردد. درب محصول باید به گونه ای محکم بسته شود تا از ورود آب, رطوبت یا گرد و خاک به داخل آن جلوگیری گردد. لازم به ذکر است از قرار دادن محصول در فضای آزاد خودداری فرمایید چرا که دماهای بیش از حد کم یا زیاد می‌تواند منجر به تخریب از طریق انجماد, تبخیر و یا تغییر خصوصیات شیمیایی محصول گردد.

مناسب برای

خریدار محترم : .لطفا قبل از انتخاب روغن موتور با مراجعه به دفترچه راهنمای خودرو و یا جستجو در مراجع قابل اطمینان در حوزه روانکار، از مناسب بودن نوع روغن موتور ( ویسکوزیته یا غلظت ) با خودرو خود اطمینان حاصل فرمایید .

کالا های مرتبط