شامپو بدنه خودرو مادرز مدل 1548 حجم 3000 میلی‌لیتر

معرفی محصول شامپو نانو سرامیک بدنه خودرو مادرز مدل 1548 یک راه حل سریع برای شستشوی خودرو های سرامیک شده، […]

معرفی محصول

شامپو نانو سرامیک بدنه خودرو مادرز مدل 1548 یک راه حل سریع برای شستشوی خودرو های سرامیک شده، ایجاد ظاهری درخشان و ایجاد یک لایه محافظ نانو کوارتز حاوی SiO2 می باشد. ترکیب قدرتمند مواد فعال نفوذپذیر به سطح و پلیمرهای نرم کننده سختی آب با خاصیت آبگریزی بسیار بالای پوشش سرامیکی باعث شد که شرکت مادرز راز اصلی نگهداری و مراقبت از خودرو را به دست آورد.
شامپو Mothers CMX Ceramic Wash Coat با بهره وری بالا و فرمول روان کننده ضمن خنثی سازی مواد معدنی که باعث ایجاد لکه های آب می شوند، …

جزئیات محصول

ابعاد

۱۲x۵x۲۰ سانتی‌متر

وزن

۲۸۰۰ گرم

حجم

۳۰۰۰ میلی‌لیتر

مناسب برای استفاده در

رینگ

بدنه

شیشه

چراغ خودرو

قسمت های فلزی

ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده

براق کننده

تمیز کننده

محافظت کننده

پولیش کاری

سایر توضیحات

محصول را قبل از مصرف تکان دهید. بر روی خودرو خنک استفاده نمایید. شستشو را از بالا به پایین انجام دهید. اجازه ندهید محصول بر روی خودرو شما خشک شود. به ازای هر ۴ لیتر آب ۳۰ میلی لیتر از این محصول را استفاده نمایید و آب را با فشاردر سطل بریزید. ابتدا خودرو خود را آبکشی نمایید تا گرد و خاک و آلودگی های سطحی تمیز شوند.

سپس با استفاده از دستکش شستشو و یا اسفنج شستشو شروع به شستن خودرو خود به صورت قسمت به قسمت نمایید. سپس آبکشی نمایید و با یک حوله مایکروفایبر نرم و تمیز خودرو خود را خشک نمایید. برای افزایش آبگریزی خودرو پیشنهاد می گردد محصول را مستقیما بدون ترکیب با آب بر روی دستکش شستشو ریخته و مراحل بالا را تکرار نمایید. توجه: از یخ زدگی محصول جلوگیری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود. در صورت برخورد با چشم سریعا آبکشی نمایید.

کالا های مرتبط