محلول شیشه شوی خودرو وورث مدل 892333 حجم 32 میلی لیتر

معرفی محصول یکی از محصولاتی که توسط کمپانی وورث ارائه شده است مایع شیشه شوی 32 میل وورث Wurth Windscreen […]

معرفی محصول

یکی از محصولاتی که توسط کمپانی وورث ارائه شده است مایع شیشه شوی 32 میل وورث Wurth Windscreen Cleaner می باشد که به منظور براق و شفاف شدن هرچه بیشتر شیشه و بدنه اتومبیل ساخته شده است. این مایع شیشه شوی ماشین دارای ترکیباتی می باشد که برای انواع بدنه ها و شیشه ها از جمله شیشه‌های اکریلیکی که نسبت به شیشه های معمولی حساس‌تر و صیقلی‌تر هستند، کارایی مثبت دارد. مایع شیشه شوی وورث Wurth پاک کننده و جلا دهنده حرفه‌ای خودرو می باشد که به راحتی بر روی اتومبیل پاشش می شود و آن را تمیز …

جزئیات محصول

ابعاد

۱۵x۵x۵ سانتی‌متر

وزن

۱۵۰ گرم

حجم

۳۲ میلی‌لیتر

مناسب برای استفاده در

شیشه

چراغ خودرو

پولیش کاری

ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده

محافظت کننده

تمیز کننده

براق کننده

سایر توضیحات

یکی از محصولاتی که توسط کمپانی وورث ارائه شده است مایع شیشه شوی ۳۲ میل وورث Wurth Windscreen Cleaner می باشد که به منظور براق و شفاف شدن هرچه بیشتر شیشه و بدنه اتومبیل ساخته شده است. این مایع شیشه شوی ماشین دارای ترکیباتی می باشد که برای انواع بدنه ها و شیشه ها از جمله شیشه‌های اکریلیکی که نسبت به شیشه های معمولی حساس‌تر و صیقلی‌تر هستند، کارایی مثبت دارد. مایع شیشه شوی وورث Wurth پاک کننده و جلا دهنده حرفه‌ای خودرو می باشد که به راحتی بر روی اتومبیل پاشش می شود و آن را تمیز می کند. این ماده فاقد آمونیاک و ترکیبات هیدرو کربن دار است و بنابراین بدون گذاشتن اثر چربی بر روی شیشه و بدنه ماشین، آن ها را پاک می کند و جلا می بخشد.

چرا از مایع شیشه شوی ۳۲ میل وورث Wurth Windscreen Cleaner استفاده کنیم؟
مایع شیشه شوی وورث Wurth ، مناسب برای پاک کردن و براق نمودن شیشه می باشد. تمیز و براق کردن شیشه و بدنه خودرو یکی از موضوعاتی است که دارندگان خودرو همیشه به آن توجه دارند و در صدد هستند تا با ساده ترین روش، شیشه و بدنه اتومبیل خود را تمیز و شفاف کنند. به کار بردن شیشه شوی های متداول عموما پاسخگوی این گونه از نیازهای صاحبان خودرو نیست و افراد تمایل دارند علاوه بر تمیز شدن شیشه و بدنه خودرویشان به آن جلا و درخشندگی بخشند. مایع شیشه شوی ۳۲ میل وورث ،پاک کننده ی بسیار فشرده مناسب شیشه ی جلو اتومبیل است که دارای نسبت ترکیب ۱:۱۰۰ است. این مایع شیشه شوی حاوی مواد تمیز کننده ویژه ای است که بسته به حجم مخزن شیشه شوی خودرو می توانید مقدار لازم از مایع را با آب مخلوط نموده و در مخزن شیشه شوی خودرویتان بریزید.

مزیت های مایع شیشه شوی ۳۲ میل وورث به شرح زیر می باشد:
حاوی مواد پاک سازی خاص
جلوگیری از تشکیل لکه
ازبین برنده ی لایه های لکه
تضمین کننده ی نمایی شفاف
حذف حشرات چسبناک و لکه های دیگر
سازگاری بسیار خوب مواد
به شیشه ی پلی کربنات آسیب نمی زند
سازگار بر روی رنگ و لاستیک

توجه:
– می تواند موجب تحریک و سوزش چشم گردد.
– در دسترس کودکان قرار نگیرد.
– در حین استفاده از پوشش محافظت کننده از چشم و پوست استفاده نمایید.
– در صورت برخورد با چشم سریعا چشمان خود را چندین بار با آب تمیز بشویید و در صورت ادامه سوزش چشم به پزشک مراجعه شود.

– درب ظرف را با چرخاندن سر آن باز کرده و به نسبت ۱ به ۱۰۰ یعنی با ۲.۵ لیتر آب مخلوط کنید.
– محلول را در مخزن شیشه شوی خودرو خود بریزید.

کالا های مرتبط