چراغ سیار خودرو 40 وات آرین نور مدل سورن

معرفی محصول معرفی انواع پروژکتورهای ال ای دی 12 ولتی آرین: مدل سورن این مدل با توان 40 وات، دارای […]

معرفی محصول

معرفی انواع پروژکتورهای ال ای دی 12 ولتی آرین:
مدل سورن
این مدل با توان 40 وات، دارای 4 متر سیم، قلاب جهت آویختن و گلند مناسب می باشد و ضمن داشتن تمامی ویژگیهای فنی و فیزیکی اشاره شده در ساخت، با 13 ساعت نوردهی فوق العاده و مداوم (تا 3000 لومن) بدون تخلیه باتری و بی نیاز از استارت مجدد خودرو،مناسب برای تمامی گروههاست.بخصوص برای کسانی که مدت زمان نوردهی از اهمیت بیشتری برخوردار است مثل فروشندگان، کمپ نشینان و نیزدارندگان باتریهای غیر خودرویی

جزئیات محصول

ابعاد

۱۵x۱۵x۸ سانتی‌متر

وزن

۲۵۰ گرم

دسته‌بندی

تجهیزات روشنایی

سایر توضیحات

پروژکتورهای ال ای دی ۱۲ ولتی آرین
این نوع پروژکتور بدون نیاز به اینورتر و موتور برق کار می کند. و قابل استفاده با باتری های UPS، هلی شات(پهباد) لپتاپ، موتور سیکلت، دریل شارژی، ماشین شارژی، جاروشارژی و هر منبع تغذیه و آداپتوری که ولتاژ ۱۰ تا ۱۴٫۵ ولت را فراهم میکند که در اینصورت با توجه به آمپر باتری، توان نوردهی بین ۲ تا ۵ ساعت را خواهد داشت.

همچنین پروژکتورهای ۱۲ ولتی آرین بدلیل استفاده از منبع DC، برخلاف پروژکتورهای AC، در حین عکاسی و فیلم برداری باعث ایجاد نویز خطی نمی شود. در ضمن قابلیت اضافه کردن ده ها متر سیم مرغوب و ۲ x ۰٫۷۵ به بالا جهت انتقال پروژکتور به اماکنی را که امکان تردد خودرو نباشد دارند و میتواند به عنوان نور اضطراری در حین قطع برق شهری هم در منازل و محل کار استفاده شوند.با توجه به ویژگی های یاد شده پروژکتور آرین برای افراد زیر مناسب است :

کمپرها و طبیعت گردان
عکاسان و فیلم برداران در مناط دور افتاده (قابل نصب بر روی سه پایه و منوپاد)
محیط بانان و جنگل بانان
غواصان و صیادان
عشایر و زنبورداران
ورزش و تفریحات شبانه شبانه در فضای باز
چادرهای امدادی، هلال احمر و آتش نشانی

کالا های مرتبط