گیرنده بلوتوث باسئوس مدل CDMP01

معرفی محصول برخی از ماشین‌ها سیستم پخش صدای بلوتوثی ندارند. از همراه داشتن فلش یا سی دی خسته شده‌اید؟ با […]

معرفی محصول

برخی از ماشین‌ها سیستم پخش صدای بلوتوثی ندارند. از همراه داشتن فلش یا سی دی خسته شده‌اید؟ با خرید گیرنده صوتی بلوتوثی بیسوس مدل Baseus Solar CDMP000001 بدون نیاز به آن‌ها می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را پخش کنید. این گیرنده با روش‌های مختلفی این کار را انجام می‌دهد. این گیرنده بی‌سیم است و نیازی به منبع دائمی برق ندارد. علاوه‌بر این پشت آن با پنل‌های خورشیدی پوشیده شده که منبع خوبی برای تامین انرژی است.

جزئیات محصول

سایر توضیحات

گیرنده‌ای که با روش‌های مختلفی شامل کابل AUX، کارت TF و فلش USB برای شما موزیک پخش می‌کند. علاوه‌بر این مجهز به اتصال سریع به بلوتوث موبایل نیز هست.
بخش پشتی گیرنده بلوتوثی ماشین بیسوس توسط پنل‌های خورشیدی پوشیده شده است. این قسمت را به شیشه ماشین بچسبانید و بگذارید با این انرژی پاک شارژ شود. برای استفاده در هوای ابری یا شب نیز می‌توانید کابل Type-C را به آن متصل کنید تا شارژ شود. پس از ۷۵ دقیقه گیرنده کاملا شارژ شده است.
بخش پشتی گیرنده مغناطیسی است و به راحتی از پنل‌ها جدا می‌شود.
ورژن بلوتوث ۵.۰ این گیرنده به پخش بهتر و پایدار‌تر آهنگ کمک می‌کند. با این ورژن کیفیت متفاوتی از آهنگ مورد علاقه‌تان را خواهید شنید.
روی گیرنده میکروفون کوچکی هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به تماس‌های خود پاسخ دهید. روش پاسخ دادن به تلفن با این گیرنده بسیار ساده است. تنها با فشار دادن دایره برآمده‌ی روی گیرنده، تماس برقرار می‌شود. پس تماسی حواس‌تان را از رانندگی پرت نمی‌کند.
این گیرنده تقریبا برای هر ماشینی قابل استفاده است.
اندازه کوچک آن هم به شما این امکان را می‌دهد تا در هر جایی بتوانید آن را با خود ببرید.
رادیو FM این گیرنده هم از دیگر ویژگی‌های جذاب آن است. برآمدگی روی آن را به سمت راست یا چپ بچرخانید تا فرکانس را کم یا زیاد کنید.

کالا های مرتبط