دستگاه دیاگ خودرو مدل AT500

معرفی محصول جزئیات محصول ابعاد ۱۴.۷x۷.۷x۲.۴ سانتی‌متر وزن ۲۲۹ کیلوگرم ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی عیب‌یابی موتور سایر توضیحات x۱. چند کاره -دیاگ […]

معرفی محصول

جزئیات محصول

ابعاد

۱۴.۷x۷.۷x۲.۴ سانتی‌متر

وزن

۲۲۹ کیلوگرم

ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی

عیب‌یابی موتور

سایر توضیحات

x۱. چند کاره -دیاگ مدل AT۵۰۰ با کتابخانه پرس و جوی داخلی OBD۲ DTC می تواند به شما کمک کند تا علت آتش سوزی موتور، خواندن کد، پاک کردن کد، آماده سازی I/M، جریان داده، فریم فریز، تست سنسور O۲، روی برد را تعیین کنید. نظارت، سیستم EVAP (حالت ۸ دلار)، اطلاعات خودرو، جریان داده، منحنی زمان واقعی، محاسبه مقدار بار، دمای مایع خنک کننده موتور، و به دست آوردن RPM موتور. ACECAR AT۵۰۰ می تواند به شما کمک کند تا مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و از تعمیرات غیر ضروری و پرهزینه جلوگیری کنید.

x۲. سازگاری گسترده – پشتیبانی از ۹ پروتکل، قابل اجرا برای تمام خودروهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی که از سال ۱۹۹۶ استانداردهای OBDII را برآورده می کنند. از ۱۱ زبان از جمله انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، هلندی، لهستانی، پرتغالی، روسی، فنلاندی، ترکی، برای خواندن، ذخیره و پخش مجدد داده‌های حسگر بی‌درنگ، داده‌های DTC و ثابت کردن داده‌های فریم.

x۳. آخرین فناوری تست – تست سیستم Cranking وضعیت سیستم راه اندازی را تجزیه و تحلیل می کند و ولتاژ و زمان راه اندازی را نمایش می دهد. تست سیستم شارژ وضعیت سیستم شارژ، ریپل نمایشگر، تخلیه و ولتاژ بار را تجزیه و تحلیل می کند. این امکان را به شما می دهد تا کاملاً ماشین خود را بشناسید و هزینه را کاهش دهید.

x۴. دقت و جریان داده – نقشه برداری و ضبط داده ها در زمان واقعی. کدهای خطای اکثر خودروها، SUV ها، کامیون های سبک و موتورهای ۱۲ ولت دیزل مجهز به OBD۲ را به دقت بخوانید. داده های گرافیکی حسگر خودرو در زمان واقعی به شما امکان می دهد بر روی هر داده و روند مشکوکی تمرکز کنید.

x۵. طراحی جمع و جور – این دیاگ تشخیصی خودرو AT۵۰۰ مجهز به یک کابل ۳۷ اینچی است که از یک عایق انعطاف پذیر بسیار ضخیم ساخته شده است. ۷ دکمه در دیاگ مدل AT۵۰۰وجود دارد: اسکرول به بالا/پایین، صفحه چپ/راست، ESC و I/M و دکمه «OK» که برای دسترسی سریع به اطلاعات خودروی VIN، CIN و CVN و کدهای خطای DTC استفاده می شود.

x۶. محافظ صفحه – دیاگ اتومبیل AT۵۰۰ را می توان مستقیماً بدون ثبت نام یا به روز رسانی استفاده کرد، زیرا در حال حاضر آخرین نسخه است. صفحه عیب یابی خودکار دارای محافظ صفحه نمایش نزدیک است. (در صورت مشاهده هرگونه خراش، فقط فیلم محافظ صفحه نمایش را از گوشه سمت چپ یا راست بالا جدا کنید.)

x۷. ملزومات خانگی – دیاگ AT۵۰۰ OBD۲ را می توان مستقیماً از DLC ۱۶ پین خودرو بدون باتری شارژ کرد. استفاده از آن به عنوان یک ضرورت در جعبه ابزار توصیه می شود و همچنین یکی از بهترین هدایایی برای مکانیک در تعمیرگاه خانواده و بدنه خودرو است.

x۸. کارکرد آسان – وصل و بازی با یک رابط کاربری ساده. حتی اگر با تعمیر و نگهداری خودرو آشنایی ندارید، می توانید به سرعت این دیاگ OBD۲ را کنترل کرده و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

کالا های مرتبط