دستگاه دیاگ خودرو پیود مدل  P

معرفی محصول با این گجت می‌توانید خرابی‌های خودرو را قبل از وقوع تشخیص دهید و با اقدام به موقع از […]

معرفی محصول

با این گجت می‌توانید خرابی‌های خودرو را قبل از وقوع تشخیص دهید و با اقدام به موقع از خراب شدن خودرو جلوگیری کنید. نتیجتا جلوی آسیب به قطعات دیگر خودرو و تحمیل هزینه‌های بیشتر را گرفته‌اید. این دستگاه حکم یک ردیاب پیشرفته، یک دزدگیر، یک مکانیک همراه و یک منشی فنی را برای شما دارد.  دیاگ هوشمند:
دیاگ اتوماتیک هوشمند که به محض روشن شدن خودرو، سلامت خودرو را چک می‌کند. با آنالیز اطلاعات دریافتی از خودرو ، در صورتی که خطایی را در بخشی از خودرو تشخیص دهد، بلافاصله به کاربر اعلام …

جزئیات محصول

ابعاد

۱۰x۹.۵x۲.۵ سانتی‌متر

وزن

۰.۲۵ کیلوگرم

ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی

عیب‌یابی انژکتور

عیب‌یابی موتور

کاربرد خانگی

کاربرد صنعتی

سایر توضیحات

۱. دیاگ هوشمند، این مدل هم‌زمان با روشن شدن خودرو در هر دو ساعت یک بار خودرو را دیاگ زده و اگر خطایی شناسایی کند هر ۵ دقیقه آن را اعلام می‌کند.
۲. کنترل سرویس‌های دوره‌ای به وسیله هوش مصنوعی و اطلاع رسانی برای رسیدگی های دوره ای خودرو همراه با ارائه اطلاعات مفید برای رسیدگی صحیح
۳. مانیتورینگ خودرو شامل اطلاعات مربوط به روشن و خاموش بودن خودرو – مسیر های طی شده در ۷ روز گذشته – سرعت های تجربه شده در ۷ روز گذشته – اطلاعات توقف های خودرو در ۷ روز گذشته
۴. امکان خاموش کردن خودرو از راه دور و اجازه روشن شدن و یا روشن نشدن خودرو توسط اینترنت .
۵. جیمایندر یا یادآور جغرافیایی به شما این امکان را میدهد که برای کارهای خود یک محدوده در شهر مشخص کنید ، به محض ورودتان به آن محدوده به شما یادآوری خواهد کرد .
۶. پیو ربات ، دستیار صوتی پیود میباشد که برای شرایط های مختلفی که با آن مواجه میشوید پیام های صوتی مناسبی را برای شما پخش خواهد کرد و اطلاعات مفصل تری را در بخش ربات اپلیکیشن برای شما نمایش خواهد داد .
۷. قابلیت به‌روزرسانی خودکار سخت افزار پیود ، بدون دخالت کاربران همیشه سخت افزار پیود آخرین نسخه از بروز رسانی ها را از سرور خوانده و خود را بروزرسانی میکند.

کالا های مرتبط