دستگاه دیاگ پرتابل فول نگارخودرو مدل OBD-TOOLS

معرفی محصول دیاگ فول نگار خودرو شامل تمامی بسته های نرم افزاری دستگاه دیاگ نگار خودرو می باشد و شامل […]

معرفی محصول

دیاگ فول نگار خودرو شامل تمامی بسته های نرم افزاری دستگاه دیاگ نگار خودرو می باشد و شامل مواردی چون : بسته نرم افزاری ایران خودرو و ایران خودرو تکمیلی …

جزئیات محصول

ابعاد

۲۶x۱۶x۵ سانتی‌متر

وزن

۶ کیلوگرم

ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی

عیب‌یابی موتور

کاربرد خانگی

کاربرد صنعتی

سایر توضیحات

دستگاه پرتابل OBD TOOLS نگارخودرو دارای سخت افزار و بدنه کاملا صنعتی و با دوام و دارای محافظ ژله ای (ضد ضربه ) ، دارای کانکتورهای درجه یک و با کیفیت ، دارای کیف چرمی صنعتی و با کیفیت بوده و تنظیم کیلومتر از داخل ایسیوزیمنس، والئو، SSAT ، زیمنس بدون فلش CGE را برای شما انجام می دهد. و همچنین این دستگاه پرتابل OBD TOOLS قابلیت دانلود و تبدیل انواع ایسیوهای ساژم ، والئو ، زیمنس و بوش و SSAT زیمنس بدون فلش CGE به صورت شناسائی اتوماتیک را برای شما میسرمی کند.
دیاگ نگار خودرو شمال عیب یابی هوشمند برای برنامه ریزی ایسیو و پاک کردن کد خطای خودرو های ایرانی و خارجی است. این عیب یاب قوی دارای برنامه آپدیت بروز رسانی نرم افزارها است و با پشتیبانی حرفه ای خطاها را بررسی و خرابی و قطعی سنسورها را برطرف می کند. پرتابل نگار خودرو قابلیت تنظیم موتور، ریمپ، ایموبلایزر و اصلاح دمای فن و سنسور اکسیژن را دارد.
دستگاه دیاگ کلیه برنامه های عیب یابی خودرو های ایرانی و مالتی پلکس و چینی هیوندا کیا و برنامه دانلود و تبدیل انواع ایسیو … کد خوان و تعریف سوئیچ… برنامه ریمپ و تیونینگ …. برنامه های تبدیل ایسیو وبرنامه های دیگر (استعلام کلیه برنامه ها در شرکت و خود دستگاه وجود دارد)

کالا های مرتبط